Berniaga Dirumah

Salam sejahtera kepada semua yang menjadikan blog ini sebagai tempat berniaga dan berkenalan.Terlalu banyak saya ingin perkatakan pada zaman sekarang berkaitan dengan perniagaan serta berbagai cabangnya.banyak yang telah saya lakukan untuk berjaya dalam perniagaan dan islam juga menggalakkan berniaga.

Tetapi sejauh mana kita tahu perniagaan itu halal atau haram maksudnya.Jadi kita perlu terliti kesahihan sesuatu perniagaan yang kita ingin jalankan bagi saya halal itu yang penting bagi memberkati segala apa yang kita laksanakan dan halal itu adalah fardu.

Walaupun pada awalnya saya banyak menghabiskan duit dengan perlaburan "skim cepat kaya" tetapi hasilnya tak nampak .Alhamdulillah sehingga saya bertemu dengan beberapa rakan yang menasihati saya agar wang tersebut boleh dijadikan modal untuk berniaga dengan maksud yang jelas lagi halal.Saya terus menggunakan modal tersebut untuk berniaga dengan menjadi ejen produk yang sudah kita pasti ianya halal tanpa was-was.Telah dinyatakan awal blog ini di wujudkan terdapat produk yang awal saya gunakan iaitu qaseh adinda dan qaseh kekanda.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Home Business ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO